Do you feel me?

Monday, May 10, 2010 | |




"باران می آمد و روی شیروانی ترانه می نواخت. ترانه ای که اگه آدم اون رو شب، در امن ِ آغوش او گوش کنه زیباترین ترانه ی دنیاست... تمام عمرم صدای بارون ِ روی شیروانی رو تنها شنیده ام. بارون دوست نداره کسی تنها ترانه اش رو گوش بده...
من فقط دلم می خواست توی تاریکی در بغلش بخوابم و به صدای بارون گوش بدم. الان هر دومون داریم بارون ِ به این خوبی رو تلف می کنیم."


خداحافظ گاری کوپر | رومن گاری | سروش حبیبی




Download
Rudi Arapahoe: Echoes From One to Another
info: 128kbps | 5.3MB | Album: Echoes From One to Another [2008]
 Alternative Links:  Official site

Rudi Arapahoe: Lunar Semaphore
info: 128kbps | 4.8MB | Album: Echoes From One to Another [2008]
 Alternative Links:  Official site






-----------------  
Photo by Christopher Churchill.

13 comments:

Anonymous said...

بیشتر از بارون صدای رعد

al said...

این قسمت رمان رو دوس داشتم زیاد... طنز عجیبی داشت

لیلا said...

دارم این روزا این کتابو می خونم! باورت میشه؟!به اینجاهاش نرسیدم هنوز!

فورتونا said...

چه باران ها که هدر نرفت..

saeed said...

شاد باشی

toranj said...

یادش به خیر.........رویای ازادی از قید تعلق !لنی جذاب وسرکش..hdk چقدر این روزها کش دار ند... ما چی رو داریم تلف می کنیم؟!..........

لیلا said...

چقد چیدمان اینایی که تو نوشتی خوشکل تر از اونی بود که تو کتاب بود:)
این مستطیل نخودی-ارتشی رنگ چیه که این بلاگت دور کامنتم انداخته؟!!!!

Anonymous said...

این بلاگت انقدر شلوغه من رسما گیج زدم کجا میشه حرف زد!

این کامنتات خدان! ..مرسی!!!!!!

月光 said...

@ saeed
تو هم

@ لیلا
چیدمانش تو کتاب هم خوبه، ولی من واسه این پست ِ به خصوص این شکلی نقل کردم.
من نمی دونم این مستطیل نخودی-ارتشی چیه و کجاست!

@ toranj
روزهات کش دارند؟ بهار ِ من سریع و بی
مجال میگذره
گمونم
عده ای فرصت های با هم بودن رو تا قبل اینکه مرگ از هم جداشون کنه تلف میکنن
عده ای فرصت گفتن حرف هارو
اکثر آدما چیزی برای تلف کردن دارند

@ mug
وبلاگ خودته که چون زیادی خلوته عادتت داده جوری که اینجارو شلوغ میبینی!

من داستانم را جز تو برای کسی نگفته‌ام said...

سلام. من اینجا رو از توی ماگ پیدا کردم
با اجازه لینکتون کردم که بتونم مرتب سر بزنم

ajeerak said...

دقت كردم ديدم آدمهايي كه خداحافظ گاري كوپر رو خوندن دو دسته ان.
يا به نظرشون شاهكاره يا مزخرفه
من به شخصه شاهكار ميدونمش ولي علت اين دو دستگي برام پوشيده ست.

نگار said...

تلف کردن صدای بارون.چه جرم بزرگی!

月光 said...

@ راهبــــه ی بدنـــــام
توی ماگ هلاوه بر نوشیدنی چه چیزا که پیدا نمیشه!
سلام بر دانشجوی خسته!
مرسی بابت لینک

@ ajeerak
راستش من اونقدر کتاب نخوندم که معیاری برای شاهکار بودن داشته باشم ولی خداحافظ گاری کوپر رو دوست داشتم
و البته کتابهایی هست که دوست تر
داشتم
یه جورایی مثال نقض این دودستگی ایم که گفتی
در کل ممنون بابت کامنتت

@ negar
جرم رو نمی دونم ولی کلا حیفه به نظرم